czwartek, 14 lutego 2013

Highway to the future

Plany powinny się pojawić na początku roku. W moim przypadku tak było, ale nie pisałem o nich, bo dopiero z czasem się wyklarowały, a w międzyczasie pojawiły się nowe. Oczywiście mowa o planach startowych. Imprezach ważnych i ważniejszych. Przedstawiam Wam moje propozycje na bardzo ciekawe imprezy w tym sezonie, które planuje zaliczyć.

1. Półmaraton dookoła Jeziora Żywieckiego (17.03)
Trasa dość pagórkowata dlatego też ten półmaraton traktuję treningowo. W zasadzie to byłem bliski, żeby w nim nie startować, ale skoro ma to być pierwszy półmaraton mojego brata i mój klub się wybiera (Czesiek i Damian), to też wystartuję.
Cel: Sprawdzenie "na czym stoję" po zimie.
Strona: http://www.halfmarathon.zywiec.pl

2. Dirt Hunter Tour (18.05, 28.07, 22.09)
W zeszłym roku "Promilowe misie" wystartowały w biegu DirtHunter i trzeba przyznać, że poszło nam całkiem nieźle. Zajęliśmy drużynowo drugie miejsce. W tym roku organizatorzy idą o krok dalej i organizują cały Tour (serie) biegów w całej Polsce. Pierwszy przystanek - JuraPark Bałtów. W wakacje nad morzem - Gdańśk. I ostatni przystanek - wielki test sprawności w Stolicy!
Cel: Walka o podium drużynowo i indywidualnie
Strona: http://dirthunter.pl



3. Winterthur Halfmarathon (26.05)
Jeśli chodzi o bieganie to impreza sezonu dla mnie. Powoli staramy się, żeby zagraniczne wypady na biegi stały się naszą tradycją. Tym razem padło na Szwajcarię. Ten półmaraton zadecyduje czy w przyszłym roku pokonam królewski dystans maratonu.

Cel: Złamanie wyniku 1:28, powtórzenie bądź poprawienie wyniku z Bratysławy (1:26:06)
Strona: http://www.winterthur-marathon.ch/


4. Triathlon Sieraków (02.06)
Impreza sezonu jeśli chodzi o triathlon. Sieraków na dystansie 1/4 IronMan. Przygotowanie do przyszłorocznego 1/2 IM. Postaram się powalczyć o jak najlepsze rezultaty i poprawienie wyników z debiutu w Suszu. 
Cel: Jak najlepszy wynik i zdobycie doświadczenia


5. Triathlon - Środa Wielkopolska (15.06)
Tutaj nieoficjalne informacje, ponieważ strona internetowa mówi jeszcze o poprzedniej edycji. Długo szukałem imprezy, która pozwoli mi się sprawdzić na dystansie olimpijskim. Z powodu boom'u na IM, większość zawodów rozgrywa się na dystansach 1/2 czy 1/4 IM. Dystanse olimpijskie kolidowały mi z wyjazdem, ale odnalazł się triathlon w Środzie Wielkopolskiej.
Cel: Przede wszystkim nowe doświadczenia, poprawa wyników na poszczególnych zmianach
Strona: http://www.triathlonsroda.pl/



6. Bieg Szlakiem Wygasłych Wulkanów (22-23.06)
Impreza obowiązkowa w moim kalendarzu, przede wszystkim ze względu na ludzi. Zawody łączą się z oficjalnym zlotem Promilowych Misi. W Złotoryii bawimy cały weekend. Kto chce świetnie spędzić czasy, a przy okazji zaliczyć jeden z najbardziej ekstremalnych biegów w kraju to zapraszam serdecznie. Lubimy się bardzo integrować i poznawać nowe misie!
Cel: Dobra zabawa, lepsza zabawa i jeszcze lepsza zabawa!
Strona: http://www.biegwulkanow.pl/

7. Sztafeta Biegowa na Przystanek Woodstock (1-3.08)
Na moim liczniku sztafetowym już liczba dwucyfrowa, a mi wciąż te wyjazdy się nie nudzą. Wierzcie bądź nie, ale każdy jest wyjątkowy i każdy uzależnia. Mam nadzieję, że i tym razem będzie mi dane wspierać chłopaków i pokonywać z nimi kolejne kilometry do celu. Na Woodstock!
Cel: Propagowanie zdrowego trybu życia i pokazanie, że się da!

 8. Tough Mudder (26-27.10)
Od dawna ciągnie mnie do biegów ekstremalnych. Chęć sprawdzenia się w na prawdę cieżkich warunkach, co jakiś czas popycha mnie, by robić kolejne rzeczy, z którymi nie każdy by sobie poradził. Wprawdzie na mojej "to do" liście jest Tough Guy, ale organizatorzy Tough Mudder stworzyli realną konkurencję. To może być bardzo ekstremalne wydarzenie i ja... wezmę w nim udział!
Cel: Przeżyć!
Strona: http://toughmudder.com


Jak widać, planów sporo. Wymienione zostały tylko te najważniejsze, z pewnością startów będzie jeszcze więcej. Mam nadzieję, że zachęciłem Was do któregoś z nich i zobaczymy się na linii startu albo nawet trochę wcześniej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz